luni, 11 iulie 2011

Prajitura cu fructe si fulgi de ovaz



4 oua
1 cana de zahar
1 pahar ulei
1 pahar nectar de capsuni
1 zahar vanilat
1 praf de copt
1 cana fulgi de ovaz
faina cat cuprinde pt a avea consistenta unui chec
fructe (visine si piersici)
am mixat ouale cu zaharul, zaharul vanilat si un praf de sare
am adaugat uleiul si apoi nectarul mixand continu
am adaugat si faina amestecata cu fulgii de ovaz si praful de copt
am turnat in tava tapetata cu hartie de copt, am pus fructele deasupra (piersica si visinele) si am bagat in cuptorul incins
cand a fost gata am pudrat cu zahar pudra
Nu stiu cat de aspectuoasa a iesit dar de buna pot spune ca a fost foarte buna ca a disparut imediat





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare

Arhivă blog

Photobucket