vineri, 14 ianuarie 2011

Tort cu piersici



Fiind ziua soacrei si nestiind ce sa-i fac cadou m-am gandit la un tort, asa ca m-am apucat de treaba





Ingrediente

  • ingrediente blat
  • 4 oua
  • 2 cani zahar
  • 1 cana ulei
  • 3 banane mature
  • 1 lingurita scortisoara
  • 1 lingurita praf de copt
  • sare
  • 3 cani faina
  • 1 plic zahar vanilat
  • ingrediente crema
  • 3 oua
  • 100 g zahar
  • 500 ml frisca
  • 300 ml nectar piersici
  • 100 g ciocolata alba
  • 15 g gelatina
  • colorant galben
  • compot piersici
  • gem caise

Mod de preparare

Ouale le-am batut cu zaharul, zaharul vanilat si praful de sare,

am adaugat uleiul si am omogenizat. Bananele le-am zdrobit cu furculita,


am adaugat o lingurita de scortisoara si am adaugat compozitiei de oua Am adaugat si faina amestecata cu praful de copt

si am dat la cuptor la foc potrivit
Ouale impreuna cu zaharul le-am batut pe baie de abur pana am vazut ca isi dubleaza volumul si se ingroasa,le-am lasat deoparte sa se raceasca. Am topit ciocolata cu 100 ml frisca, am amestecat cu nectarul de piersici,am pus peste compozitia de oua si am omogenizat bine. Am adaugat si gelatina in crema calda si am lasat la rece pana a inceput sa se inchege putin. Intre timp ,se bate bine restul de 4000ml frisca si cand crema de capsuni a inceput sa se inchege putin ,se amesteca cu frisca

Am avut si ajutor la acest tort



Asamblare
Am taiat blatul in trei, am pus prima foie, am insiropat cu zeama de la compotul de piersici, am pus jumatate din crema , piersici taiate feliute

a 2 a foie, insiropat, uns un strat subtire de gem de caise,


cealalta jumatate crema,

ultima foie blat, insiropat si dat la rece. Dupa ce s-a intarit crema am scos


si am ornat cu frisca si ornamente din pasta de lapte praf

 
  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare

Arhivă blog

Photobucket