duminică, 17 octombrie 2010

Prajitura cu fructe

3 oua
150g zahar
100ml ulei
100ml lapte prins
1 lingurita rom
400g faina
1 banana
1 portocala
1 mar
1 kivi
1 ciocolata

am pregatit fructele (le-am curatat si taiat cubulete) apoi le-am pus putin la scurs timp in care m-am ocupat de prajitura

Attached Image

am batut albusurile cu un praf de sare
am adaugat zaharul si le-am batut spuma
am adaugat galbenusurile si am amestecat bine
am adaugat uleiul si dupa ce s-a omogenizat am adaugat laptele prins si romul
apoi am adaugat faina cu praful de copt
am turnat compozitia in tava unsa si tapetata cu faina
si deasupra am pus bucatelele de fructe dupa imaginatie
am bagat la cuptor
am topit ciocolata si cand a fost gata prajitura am pus aceasta ciocolata topita deasupra si am 'aruncat' trandafirii care-i mai aveam facuti

Attached Image

a iesit fff pufoasa si aromata

Attached Image

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare

Arhivă blog

Photobucket