duminică, 17 octombrie 2010

Fursecuri cu nuci

Attached Image

2 oua
2 cescute zahar
1 plic zahar vanilat
2 cescute ulei
1 cescuta nuca macinata
4 cescute faina (eu am pus chiar 5)


cele 4 oua le-am amestecat bine de tot cu zaharul si zaharul vanilat
am adaugat uleiul, putin cate putin
am pus apoi faina, in ploaie
am obtinut curi cu nucio pasta care am pus-o cu seringa in tava neunsa.
am copt la foc iute.

Attached Image

am topit o ciocolata
am subtiat cu putin lapte
apoi m-am jucat cu fursecurile in aceasta ciocolata
cateva le-am tavalit cu totul, cateva doar pe jumatate, cateva le-am umplut cu ciocolata amestecata cu nuci si am presurat nuci macinate pe ciocolata

Attached Image

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare

Arhivă blog

Photobucket