joi, 18 noiembrie 2010

Pizza ciuperci



Aluat
(m-am atasat de aluatul de la kombe si il folosesc la ce fac cu aluat, cum ar pizza de ex{asa ca am luat de acolo reteta copy-paste, sper ca nu se supara nimeni} - multumesc Poca de reteta)
350 ml lapte
100 ml apa
1 cub de 25 gr drojdie proaspata
1 lingurita sare ( mai cu varf)
600 gr. faina normala
Intr-un castron se pune tot laptele , apa si drojdia maruntita . Laptele si apa sa fie caldute
laptele cu apa si drojdie se amesteca si se lasa 15-20 de min , nu o sa creasca, nu intrati in panica. Dupa alea 15-20 de min se adauga amestecul de drojdie peste faina , presaram sarea si incepem sa amestecam cu lingura de lemn
Dupa aia incepem framantarea ( se poate face la robot) . Mai adaugati cam 50-100 gr faina in plus in timpul framantarii, ideea e sa iasa un aluat moale si elastic, sa nu se lipeasca de maini.

umplutura:
ciuprci, cascaval, cas afumat, sunca, masline, bulion sau zarzavat(eu am facut unele cu bulion si altele cu zarzavat)

cat a stat aluatul la crescut am pregatit ingredientele taindu-le pe fiecare
ciupercile dupa ce le-am taiat le-am prajit intr-o tava de teflon fara adaos de ulei
am intins aluatul, l-am pus in tava, am uns cu bulion (si zarzavat calit altele), am pus ciupercile, sunca, casul, cascavalul, maslinele si am dat la cuptor la foc potrivit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare

Arhivă blog

Photobucket