vineri, 14 octombrie 2011

Flori diverse











6 comentarii:

  1. Foarte frumoase toate Cecy!Felicitari din suflet si un pont:ca sa scapi de urmele de amidon de pe flori trece fiecare floare(dupa ce e uscata)pe deasupra unui ibric(oala,cratita..orice)cu apa in fiebere.Tine-o cateva secunde cu fata in jos in aburul acela(atat cat sa nu te arzi).In cateva ore se usuca si o sa fie usor lucioase,culorile mai pronuntate si cel mai important...fara pete de amidon!Te pup si succes in continuare!

    RăspundețiȘtergere
  2. Minunate florile tale Cecilia, esti foarte priceputa la flori, chiar am vazut ca ai facut si panselute, ghiocei...Felicitari! Cred ca ai facut toate tipurile de flori :) Eu nu ma prea pricep la flori, da nu ma las ...Apropos cum a fost cu sarmulita lipita de petale, cum ai procedat? Te pup si iti doresc o zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc Nico atat pt felicitari cat si pt pont, citisem pe undeva de metoda asta dar nu am incercat-o inca. Cu siguranta o voi face.

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc Flory. Nu, inca nu am facut toate tipurile de flori, dar am incercat cateva.Cat despre sarmulite eu nu le-am lipit pe petala ci le-am bagat in petala inainte de a le subtia pe margine. AAm incercat o floare cu sarmulitele lipite pe petala dar o petala s-a deslipit de pe sarmulita cand sa o folosesc

    RăspundețiȘtergere
  5. Florile sunt foarte frumoase si perfecte .Folosesti pasta de zahar facuta de tine pentru flori?

    RăspundețiȘtergere
  6. multumesc
    da, folosesc pasta facuta de mine

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare

Arhivă blog

Photobucket