duminică, 17 octombrie 2010

Vrabii sau .....


1kg faina
250ml lapte prins
250 ml apa calduta 25g drojdie proaspata + 1 lingura drojdie uscata
sare
1 lingurita zahar
150 ml unt(ulei, untura....)
1 ou
50 ml telemea

mai e nevoie de :

cateva stafide
1 galbenus pt uns
am facut maiaua (un pic de faina+1 lingurita zahar+drojdia) pe care am lasat-o la crescut cateva minute

am pus intr-un lighean faina, maiaua si restul ingredientelor si am framantat cat am putut de bine (stau destul de rau la capitolul asta)

aici in timpul framantarii

aluatul gata framantat, pus la crescut

pe la mijlocul cresterii

aici gata de lucru

am impartit aluatul in asa fel incat sa-mi iasa 6 bile si 6 baghete (dintre care 2 bile si 2 baghete mai mari)

am luat baghetele si le-am rasucit pt a forma corpul

apoi am format (asa cum m-am priceput mai bine) niste ciocuri bilelor si le-am pus deasupra 'corpurilor'pe post de 'cap'
i-am infipt fiecarui 'cap' cate 2 stafide drept ochi

am pus in tava unsa cu ulei,

le-am uns cu galbenus si le-am bagat in cuptorla foc mare cateva minute apoi la foc potrivit (din pacate nu stiu ce s-a intamplat dar am mai pierdut din poze)
cand au fost gata le-am scos si le-am pus pe platou

va prezint cuplul...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare

Arhivă blog

Photobucket