sâmbătă, 21 mai 2011

Cotlet de porc umplut la cuptor

Aceasta este cea de-a doua reteta cu care particip la concursul  BLOGGOSPODINA, organizat de doamana Laura Laurentiu pe blogul dumneaei www.retetecalamama.ro.
Nu mi-a fost deloc usor sa ma hotarasc la una, chiar am incercat cateva retete si toate au fost super gustoase, dar fiindca pusesem de mult ochii pe reteta asta si fiindca trebuia sa fac ceva sa poata lua si sotul cu el la pachet, am facut reteta asta si m-am  hotarat sa particip cu ea la concurs.
A avut mare succes in familie si toti au fost incantati de ea.

Reteta de pe blogul doamnei Laura Laurentiu o gasiti aici:
http://www.retetecalamama.ro/2010/10/retete-culinare-cu-pozeretete-de.html

1,100kg cotlet porc
400g carne tocata amestecata cu 3 catei de usturoi, sare, piper si din lipsa de paprika, boia de ardei
3 morcovi
1 ceapa
1 mar
1 bucata mica telina
100ml vin (eu am avut rosu)
sare, piper, boia (in locul paprikai)

Am luat bucata de cotlet si am strapuns-o cu un cutit lung si ascutit, apoi am largit gaura formataun pic pt a incapea bine carnea in ea.

Am luat amestecul de carne tocata si l-am introdus in cotlet ajutandu-ma de coada unei linguri de lemn

Am taiat fasii un morcov pe care le-am infipt in cotlet de jur imprejurul carnii tocate intepand intai cu cutitul pt a ajuta morcovul sa intre

Am condimentat cotletul pe toate partile cu sare, piper si boia
Legumele taiate in bucati mari, le-am pus intr-un vas termorezistent, am pus cotletul, am turnat vinul si am complectat cu apa pana la jumatatea vasului
 am pus si ruladele

Am acoperit bine cu folie de aluminiusi am introdus in cuptorul preincalzit la foc mare

Am lasat o ora, am scos am intors friptura, am acoperit vasul si am mai lasat la cuptor 45 de minute

Am scos folia, am lasat in cuptor pana s-a rumenit pe ambele parti
Sosul din tava l-am pasat
Am taiat friptura si am servit-o cu fasole sotata cu morcovi eu, iar ceilalti cu pireu de cartofi si salata de legume
 
 
Fiindca mai aveam 2 felii de carne am facut 2 rulade mai mici cu aceeasi compozitie (am batut carnea, am pus un rand de carne tocata, cateva bastonase de morcov si am rulat, apoi am legat cu ata)




A iesit o friptura ff buna apreciata de toti cei din casa
Multumim Laura pt reteta

2 comentarii:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare

Arhivă blog

Photobucket