duminică, 17 octombrie 2010

Tarta 'Pisica'

Attached Image

Ingrediente
2oua +2 albusuri
120g zahar
100ml ulei
100g nuci macinate
300-350g faina
1/2plic praf copt
3 kivi
3 portocale
2 felii banana
3 stafide
6 fire patrunjel
500ml frisca

am pregatit fructele si le-am lasat la scurs pana m-am ocupat de aluat
portocala am taiat-o dupa metoda mayei de aici viewtopic.php?f=9&t=120

Attached Image

am batut ouale, albusurile, zaharul , un praf de sare si praful de copt
am adaugat uleiul, apoi nucile si apoi faina

Attached Image

am pregatit tava astfel (din lipsa de tava speciala de tarta si vrand ca tarta sa aiba interior de umplut)am pus o farfurie de tabla in tava apoi am imbracat in hartie de copt
am pus compozitia si am dat la cuptor la foc mai marela inceput apoi la foc mic spre potrivit pana la coacere

Attached Image

am batut frisca
fiindca nu s-a copt cum ma asteptam am umplut cu frisca si fructe si dedesupt si deasupra
ornand dupa imaginatie
(ideea luand-o de pe net http://dana2dor.blog....com/2008/11/ta ... field.html)

Attached Image

Attached Image

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare

Arhivă blog

Photobucket