luni, 2 mai 2011

Pizza cu jambon

ingrediente:
pt aluat
1,300 kg faina
50 g drojdie proaspata
1 lingurita si jumatatate de sare
600ml lapte
200ml apa
1 lingura ulei

pt umplutura:
2 morcovi mari
3 cortofi medii
200 ml bulion
200-250 g telemea
100g masline
400g jambon
500g cascaval

pt aluat:
am pus in lighean laptele, apa si drojdia si am lasat vreo 20 de minute, apoi am adaugat sare si faina si am amestecat cu o lingura de lemn si cand nu s-a mai putut cu linguraam framantat cu mana am pus si lingura de ulei am framantat pana s-a incorporat bine;am lasat la crescut.

pt umplutura:
am dat morcovii pe razatoarea cu ochiuri mici, am pus la calit pana am dat si cartofii, apoi am adaugat si cartofii peste morcovi si am lasat pe foc pana s-a muiat si cartofii, am adaugat bulionul si am mai lasat cateva minute, apoi am stis focul si am lasat sa se raceasca
am taiat jambonul si maslinele fasii.

Dupa ce si-a dublat aluatul volumul m-am apucat de facut pizze(au iesit vreo 6 din care 2 mai in tava de aragaz si am ramas cu aluat de am facut si o painica)
am intins aluatul, l-am pus in tava tapetata cu faina, am intins compozitia cu morcovi, am pus jambonul , maslinele, am ras telemea si deasupra de tot cascaval

Am dat la cuptor la foc potrivit, si pana s-a copt m-am ocupat de altele si tot asa pana am terminat

Cel mic era ff nerabdator venea mereu si cerea "pitai". Nu cred ca trebuie sa mai spun cat de repede s-au terminat si dupa terminare inca mai cereau
Am facut si putin sos din o ceapa calita, cativa catei de usturoi, bulion, oregano, sare si piper si si-au pus pe pizza cine a vrut.








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare

Arhivă blog

Photobucket