duminică, 17 octombrie 2010

Mancarica de cartofi cu ficatei si mazare


4 cepe
2 morcovi
1 lingura bulion
ustroi
un ardei(de care vreti)
500g ficatei
10 cartofi potriviti
400g mazare
o legatura de patrunjel proaspat
sare si piper dupa gust
cartofii se curata, se taie si se pun la fiert cu putina sare
Imagine Atasata
Imagine Atasata
se toaca ceapa si se lasa la calit, pina devine sticloasa
apoi se adauga ,morcovii,ustroiul,ardeiul bucatele si lingura de bulion (care poate fi inlocuita cu o rosie sau doua)
se pun ficateii si se lasa la fiert cateva minute (abia de aici am inceput sa fac poze)
Imagine Atasata
dupa care se adauga mazarea eu am avut-o congelata) si o cana de apa (sau in functie de cat de zemoasa o doriti)
Imagine Atasata
Imagine Atasata
se lasa asa pana sunt fierti si ficateii si mazarea
Imagine Atasata
se adauga cartofii fierti
Imagine Atasata
se sareaza si pipereaza dupa gust..bineinteles ca mai puteti folosi si alte condimente
si gata
Imagine Atasata
Imagine Atasata
pofta buna!
A iesit fff faina si cei din casa (copii, barbat, soacra) au fost incantati de ea
eu am facut o cantitate mai mare sa ajunga la 7 persoane dar cantitatile se pot reduce sau chiar modifica dupa preferinta fiecaruia

ps daca se pune mazare de la cutie se adauga odata cu cartofii fierti pentru a nu se zdrobi

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare

Arhivă blog

Photobucket