sâmbătă, 23 octombrie 2010

Snitel umplut



Snitele umplute
- 1 piept de pui, vreo 800g
- cateva felii cascaval (afumat e si mai bun)
- cateva felii sunca
- 2 oua
- pesmet
- sare & piper

am feliat pieptul de pui si am batut cu ciocanul de snitele, apoi am condimentat
am pregatit feliile de  sunca si cascaval
In fiecare felie de pui batuta am aseazat cascaval, sunca si cascaval,apoi am impachetat (pliat)
am dat snitelele astfel umplute prin oua (batute in prealabil ca pt omleta) si prin pesmet. Apoi am pus la prajit, in ulei incins.
am obtinut aceasta bunatate




pe langa aceste snitele am mai pregatit cartofi pajiti (tentative de trandafiri)
am taiat cartofii rondele, am pus pe tocator cate cinci felii una peste alta si am rulat de la un capat la celalalt


alaturi de niste "yorkshire puding"  dupa reteta de aici http://www.culinar.ro/forum/continut/Retete-in-imagini/19757/yorkshire-puding/ (multumesc nico)umplute cu salata de vinete cu maioneza
si binenteles ceva muratura (castraveti in cazul acesta)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare

Arhivă blog

Photobucket