duminică, 3 octombrie 2010

tort diplomat

TORT   DIPLOMAT

INGREDIENTE: (pt blat) 5 oua, 200 g zahar, 200 ml ulei, 1/2 cana apa minerala, 250 g faina, 1 plic praf de copt, 2 linguri amidon

Am separat albusurile de galbenusuri.

Am frecat albenusurile cu zaharul apoi am pus uleiul treptat.

Apoi am adaugat apa amestecand inca vreo 2 minute.

Intr-un castron am amestecat faina cu amidonul si cu praful de copt si le-am adaugat Galbenusurilor,putin cate putin )a iesit o compozitie usor vartoasa).

Separat am batut albusurile spuma si am amestecat apoi cu o lingura,de sus in jos,pana a devinit omogena.

Am pus hartie de copt in tava si am turnat,niveland frumos deasupra.

Am copt la 175-180 grade C, cca. 30 minute.

Am lasat blatul sa se raceasca apoi l-am taiat in trei
Imagine Atasata

Ingrediente(pt crema)

20 g gelatina

6 oua

550ml lapte

1 lingura amidon

250 g zahar

500 - 600 g frisca

1 cutie compot ananas

fructe (kiwi, portocala, banana)

frisca pt ornat



Am pus gelatina la inmuiat in 5-6 linguri apa

Am pus ananasul si fructele (kiwi, portocala, banana) la scurs.

Ouale le-am amestecat cu zaharul si le-am pus pe foc mic si am amestecat bine

Am adaugat laptele apoi o lingura de amidon

Am amestecat pana s-a ingroasat si am luat de pe foc

Am pus in crema luata de pe foc gelatina.

Am lasat sa se raceasca amestecand din cand in cand

Am batut frisca si am adaugat crema racita.

Am insiropat o foaie de blat cu sucul de la ananas

Am turnat jumatate din crema, am pus cealalta foaie de blat, am insiropat

Am pus si restul de crema si am aseazat ultima foaie de blat.

Am dat la frigider.

A doua zi am rasturnat tortul pe o tava si am orneazat cu frisca dupa preferinta.
Imagine Atasata

tortul ornat si cu sectiune

Imagine Atasata

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare

Arhivă blog

Photobucket