duminică, 2 ianuarie 2011

Rulade piept pui cu muraturi si....

 ingrediente
2 piepti pui
cascaval
sunca pui
castraveti murati
morcovi fierti
usturoi
sare
piper
condimente
vin

 am pus piepti de pui taiati si batuti la macerat cu sare, piper, usturoi, o cescuta de vin, apa si verdeturi uscate
Cat timp a stat sa se macereze am pregatit restul ingredientelor
 am intins pe tocator cate o bucata am pus cascaval, sunca,morcov si castravete murat
 bucatile de carne umplute le-am rulat strans.  Apoi am prins in scobitori sau am legat bine ruladele cu ata (care erau mai rupte si  nu le-am putut prinde in scobitori) dupa care le-am asezat intr-o tava in care am pus cam 50 ml ulei. Am introdus tava in cuptorul incins bine.
NU stiu dat a stat la cuptor, ca nu am cronometrat. Cand este rumenit (mai tare sau mai putin , dupa gust) se incearca cu un bat de chibrit
Am scos, am feliat si am servit alaturi de pireu de cartofi

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare

Arhivă blog

Photobucket