marți, 17 mai 2011

Rulada pui



  • 5 bucati piept pui 
  • 6 oua 
  • 2-3 morcovi
  •  200g ciuperci 
  • 150g mozzarella 
  • 50g cascaval

 am facut doua omlete cu ciuperci si morcov (am calit ciupercile taiate destul de marunt, am adaugat si morcovul si dupa ce s-au inmuiat am adaugat ouale batute cu sare)
 am taiat si batut pieptul, i-am condimentat (sare, piper), am feliat mozzarella
 am luat cate o bucata de piept am dat pe razatoare cate putin cascaval, am pus cate o bucata de omleta, cate 2-3 feliute de mozzarella, am rulat, am legat cu ata si am pus in tava, am pus o cana de apa apoi am bagat in cuptor la temperatura potrivita spre mare











Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare

Arhivă blog

Photobucket