miercuri, 1 iunie 2011

Muffins sau briose pufoase

Reteta acestor briose am luat-o de pe blogul Laurei Laurentiu, careia ii multumesc em_new_15.gif

Imagine Atasata

Ingrediente:
(ies 12 bucati)

3 oua
1 ceasca (pahar) de 150 de ml. cu zahar
1 plic de zahar vanilat
75 de ml. de ulei (jumatate din aceeasi ceasca, uleiul sa NU fie de masline, eu am folosit de samburi de struguri, cel de floarea soarelui e de asemenea potrivit)
1, 1/2 ceasca de faina + 1 - 2 linguri de faina in plus (masurati cu aceeasi ceasca)
1 lingurita de praf de copt


Optional:

am folosit bucatele de ciocolata (un pahar mic) iat pt glazurat am folosit o ciocolata alba si una neagra
Preparare:

Se aprinde cuptorul si se fixeaza la foc potrivit
Ouale intregi, zaharul si zaharul vanilat se pun intr-un bol.
Se mixeaza cu mixerul pe viteza mare pana ce ouale spumeaza si se formeaza o crema destul de consistenta.

Imagine Atasata

Se adauga uleiul in fir subtire si se mixeaza in continuare pana ce se incorporeaza.

Imagine Atasata

Se adauga faina si praful de copt, apoi ciocolata bucatele.

Imagine Atasata

Imagine Atasata

Imagine Atasata

Se amesteca compozitia, care trebuie sa fie ca a unui chec.
Se imparte compozitia in mod egal in gaurile unei tavi pentru muffins in care s-au pus hartiile individuale de briose.

Imagine Atasata

Se da tava la copt in cuptorul preincalzit, cam pentru 25 de minute. Briosele trebuie sa fie crescute si aurii iar mijlocul sa fie bine copt .

Imagine Atasata

Se topeste separat ciocolata alba si neagra (am folosit o ciocolata alba si jumatate de ciocolata neagra) .Se glazureaza briosele cu ciocolata alba (sau invers)
Apoi, cu ciocolata de culoare contrastanta pusa intr-un cornet cu deschizatura foarte mica, sau o seringa de ornat, se traseaza cercuri pe suprafata brioselor

Imagine Atasata

Cu o scobitoare, se trag linii incepand din mijloc catre margini, pentru a forma desenul gen "paianjen":

Imagine Atasata

Si fiindca aveam niste floricele ramase , le-am pus in mot cate o floricica si o frunzulita

Imagine Atasata

Sunt bune si de pufoase

Imagine Atasata

2 comentarii:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare

Arhivă blog

Photobucket