marți, 18 ianuarie 2011

Tort printesa






De mult voiam sa incerc printesa si in acest fel, si cum Rahela (fata cea mare)a facut 9 ani am gasit ocazia de a il incerca si mi-a dat o gramada de batai de cap, parca imi pare rau ca am ales modelul asta, plus ca pasta nu a vrut sa ma ajute, a iesit un pic sfarmicioasa. Ceea ce aveam in minte arata atat de bine si fain dar cand m-am apucat de facut a iesit cu totul altceva si anume asta:









Sarbatorita


ingrediente
blat
4 oua
200g zahar
200g ulei
200g nectar caise cu visine
1 praf copt
1 zahar vanilat
faina cat cuprinde pt a iesi compozitia ca o smantana mai grosuta

crema
400ml frisca
250g ciocolata
1/2 gem caise

 insiropat
1compot visine pt insiropat


 pt blat
cele 4 oua le-am amestecat bine de tot cu zaharul,zaharul vanilat si praful de copt
am adaugat uleiul, putin cate putin(am avut si o manuta de ajutor la prajitura asta)
am adaugat si nectarul
apoi am adaugat faina pana am fost multumita de compozitie (o smantana mai grosuta)
am pus compozitia in tava acoperita cu hartie de copt si am dat la cuptor la foc potrivit

pt crema ganache am mixat frisca(800g), apoi am turnat ciocolata topita si am amestecat bine pt omogenizare

Am taiat blatul in trei, am pus prima foie, am insiropat cu zeama de la compot, am pus jumatate din crema, a 2 a foie, insiropat, uns un strat de gem de caise,cealalta jumatate crema, ultima foie blat, insiropat si dat la rece.
 Ornat cu pasta de zahar

 

















sectiune




si 2 poze cu cei mici pe langa el (nerabdatori sa dea atacul)
 

6 comentarii:

  1. La multi ani fetitei tale frumoase si sa aiba mult noroc in viata.
    Hai ca e chiar reusita printesa de ce-ti faci probleme?si copiii se vede ca au fost tare incantati si nerabdatori sa "atace" ...mmm si ce bine arata sectiunea ,a fost tare bun ,Te pup.

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc mult pt incurajare Lissa si pt urare.
    Da copiii au fost ff incantati si le-a placut, dupa ce au dat atacul, si gustul

    RăspundețiȘtergere
  3. La multi ani! Sa-ti traisca fericita! Cit de fericiti erau aia mici...

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc.
    Mereu sunt fericiti copiii cand e vorba de dulce si daca mai e si ceva din desene fericirea e mai mare

    RăspundețiȘtergere
  5. Foarte frumos tortul si ma gandesc ca a fost si delicios.

    O intrebare...cum reusesti sa pictezi pe pasta de zahar, pentru ca vreau si eu sa fac fetitelor mele un tort cu printese si nu stiu cum se picteaza pe pasta...

    Multumesc,
    O zi binecuvantata!

    RăspundețiȘtergere
  6. Imi cer scuze ca raspund asa tarziu.
    Pentru a picta pe pasta mi-am luat carioci cu, colorantr alimentar.Am colorat pasta in culoarea fetei de exemplu,am intins pasta, am decupat din ea fata si mainile ....si tot asa am procedat si pt par si rochita (binenteles ca ceea ce am decupat a fost taiat dintr-o carte de colorat si mi-a fost de ajutor), apoi ochii, gura si ce a mai fost in interior am trasat cu carioca.
    Sper ca m-am facut inteleasa

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare

Arhivă blog

Photobucket