marți, 8 martie 2011

Pasta zahar

ingredientele:
- 5 gr de gelatina pusa la inmuiat in 30ml apa
- 50 de grame de glucoza (miere, energizant)
- 450 de grame de zahar pudra (din care 5 %amidon)
- esenta de vanilie

am pus la hidratat gelatina, apoi am dizolvat-o (un pic deasupra focului)

am pus si energizantul si am amestecat pana a devenit lichida compozitia

siropul rezultat l-am turnat in gaura facuta in zahar

am amestecat cu lingura si cand nu s-a mai putut cu lingura, am framantat cu mana

pana nu se mai lipea si a devenit ca o plastelina buna de modelat
cateva ornamente facute cu pasta de zahar


4 comentarii:

  1. extraordinar.lucrat foarte frumos si curat,

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna ziua.
    Superbe sunt florile dvs. . Aveti ustensile speciale pentru modelarea florilor, nu-i asa?

    RăspundețiȘtergere
  3. multumesc
    acum da am tot strans ceva ustensile, dar florile ce le am la aceasta postare sunt facute inainte de a avea ustensile

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare

Arhivă blog

Photobucket