joi, 18 noiembrie 2010

MASINA INCARCATA (cu de toate) sau mini pizza


sau cel putin asta am vrut sa iasa (nu stiu cat am reusit)

ingrdiente:
pt aluat
1kg faina
50 g drojdie proaspata
o lingurita zahar
1 lingurita si jumatatate de sare
500ml lapte
1 lingura ulei

pt umplutura:
2 morcovi mari
8 cortofi medii
200-250 g telemea
100g masline
60g sunca pui
300g salam cu sunca
200g cascaval
1 borcan de zacusca de ciuperci


de data asta am facut un cuib in faina unde am pus maiaua la crescut
dupa ce a crescut am pus restul ingredientelor, mai putin lingura de ulei, si am framantat pana s-a desprins de pe lighean si maini
am lasat la crescut timp in care am pregatit umplutura


am ras morcovi pe razatoarea mica si i-am calit putin
la fel am procedat si cu cortofii numai ca i-am dat pa razatoarea cu ochiuri mici
tot pe razatoarea mare am dat si branza
maslinele, sunca, salamul le-am taiat marunt
ingredientele pt umplutura pregatite mai putin cascavalul pe care l-am razuit deasupra la timpul potrivit






intre timp aluatul a mai crescut (nu cat ar fi trebuit, dar eram in criza de timp)
am intins o foaie pe care am uns-o cu zacusca de ciuperci si am pus un rand de cartofi caliti
un rand de morcovi caliti
apoi branza si masline
sunca, salamul si am terminat cu un rand de cascaval razuit deasupra
am rulat
am taiat felii groase de vreo 2 degete si le-m asezat in tava in asa fel incat sa rezulte o masina (sau o tentativa)


am introdus tava in cuptor si am lasat-o pana s-a copt


sectiune

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare

Arhivă blog

Photobucket