duminică, 3 octombrie 2010

Tort inimioare


Fiindca azi a fost ziua sotului meu am vrut sa fac ceva mai deosebit azi si cum el e fan diplomat nu putea lipsi diplomatul, numai ca i-am adus niste modificari


Ingrediente:
blat exotic, reteta Lissei (copiata si facuta exact cum a scris-o ea - multumesc inca o data Lissa)
-450 g faina
-450 g zahar tos
-175 ml ulei
-3 oua intregi batute ca pentru omleta
-120 g nuci prajite si taiate bucatele mici
-3 banane potrivite facute pireu
-160 g ananas taiat marunt ,dupa ce l-am masurat l-am pus intr-un pahar si peste el am pus sirop cat sa-l acopere,
-1 lingurita bicarbonat (lingurita de ceai )plina cu varf si stins cu lamaie
-1 lingurita rasa sare
-1 lingurita scortisoara(facultativ)
-1 si 1/2 lingurita esenta de vanilie


Int-un bol se pune faina , bicarbonatul, sarea , zaharul, si scortisoara.
Se adauga ouale si uleiul amestecand cu lingura pana totul devine umed.
Se adauga ananasul ,nucile ,vanilia si pireul de banane,se amesteca usor cu lingura.
Se unge o forma si se tapeteaza cu faina ,se pune compozitia si se da la cuptor .
Eu am pus intr-o cratita cu diam.de 20 cm si am copt la foc mic in jur de o ora ,am incercat cu scobitoarea si cand a iesit curata a fost gata.


 Imagine micsorata 31%
Imagine Atasata
920 x 696 (223.47k)



crema diplomat (modificat)
3 oua
1/2 cana zahar
1/2 cana zeama mandarine
2 plicuri gelatina (20 g)
400-500g frisca
1 banana pisata
2 portocale
4 kiwi
1/2 fructe ananas din compot

gelatina am pus-a la dezidratat in cateva linguri de compot de ananas
am batut ouale pe baie de abur cu zaharul
am adaugat si zeama de mandarine si am amestecat in compozitie pana s-a mai ingrosat (ca o ciulama)
apoi am pus gelatina topita
am adaugat bananale zdrobite cu furculita
apoi frisca batuta in prealabil


 Imagine micsorata 31%
Imagine Atasata
920 x 696 (125.17k)



am asamblat tortul in felul urmator
am pus o foaie de blat in tava, un rand de crema, unul de fructe, iarb unul de crema si unul de fructe si am incheiat cu o alta foaie de blat
dupa ce a stat cateva ore in frigider, am indepartat marginile si am taiat tortul in forme de inimioare pe care le-am ornat dupa imaginatia de moment cu frisca si trandafiri facuti din pasta de jeleu



Imagine Atasata

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare

Arhivă blog

Photobucket