duminică, 17 octombrie 2010

Drob pui


Attached Image

1 kg ficatei de pui
1 tavita inimi si pipote de pui
1 piept de pui
1 leg. ceapa verde
1 ceapa si jumatate rosie
1 leg. usturoi verde
1 ceasca orez
1 morcov
1 pastarnac
1, 1/2 leg. patrunjel
marar uscat (n-am avut altfel)
8 oua crude
unt (cat am uns tava)
1 ou si o lg faina pt crusta de deasupra)

Attached Image

Am pus ficatul sa fiarba inabusit in 2 linguri de ulei

Attached Image

Am pus si pipotele si inimile, pieptul, morcovul, pastarnacul la fiert

Attached Image

Am pus si orezul la fiert (dar nu l-am mai tras in poza)
Am spalat si toacat foarte marunt ceapa, usturoiul si verdeata.
Dupa ce a fiert ficatul l-am mixat apoi l-am amestecat cu ceapa,usturoiul, verdeata, 6 oua crude si sare dupa gust.

Attached Image

Am impartit compozitia in 2 si una am amestecat-o cu piepul mixat, morcovul dat pe razatoarea mica, un ou si jumatate din orezul fiert

Attached Image

iar cealalta jumatate cu pastarnacul, restul de orez, un ou si pipotele cu inimi mixate

Attached Image

Am uns tava (multumesc bambilica ) cu unt am pus o parte din prima compozitie (cu piept)facand un sant pe mijloc,

Attached Image

loc in care am pus cealalta compozitie (cu pipote), apoi am pus iar prima compozitie,(incercand sa fac o inimiara pe mijloc, eu fiindca stiu ce am vrut sa fac o vad in poza daca ma uit mai atenta) am nivelat, am pus oul batut cu faina si am presurat deasupra verdeturi uscate

Attached Image

Am dat la cuptor la foc moderat pana s-a rumenit
Am pregatit tava ca de sarbatoare (cu salata verde si ridichi) si am asezat drobul

Attached Image

mai de aproape

Attached Image

si acum las fata sa va serveasca cu o felie virtuala

Attached Image

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare

Arhivă blog

Photobucket