duminică, 17 iulie 2011

Tort masina (break)

Blat negreasa, crema mouse de ciocolata


blat negresa
reteta luata de pe culinar.ro
Ingrediente:
5 oua
200g zahar
200ml ulei
100ml apa
300g faina
1 praf de copt
2 linguri cacao
Pt acest tort am folosit un blat si jumatate.
Am frecat galbenusurile cu zahar si apoi am adugat ulei ca la maioneza, apoi apa. Separat am amestecat faina cernuta cu praful de copt si cacaoa, apoi am adaugat amestecul in compozitia cu oua. Albusurile le-am batut spuma. Si le-am adaugat in blat. Am copt 25 minute pe hartie de copt.

crema ganache
600g ciocolata
800ml frisca + 200ml frisca
2 plicuri de gelatina

am pus gelatina la inmuiat cu 6 linguri de apa rece
Ciocolata am pus-o la topit cu 800ml de frisca.Am incalzit doar pana la punctul de fierbere.Dupa ce s-a racorit am adaugat gelatina si am omogenizat.
Am batut 200ml de frisca si am amestecat cu ciocolata racita,usor pana s-a incorporat bine.


tort 4 kg


10 comentarii:

  1. foarte frumos. felicitari, am muncit la el, nu gluma.

    RăspundețiȘtergere
  2. multumesc
    da am muncit ceva, caci detaliile sunt migaloase, ia timp

    RăspundețiȘtergere
  3. Va multumesc pt felicitari. Ma bucur ca va place.

    RăspundețiȘtergere
  4. ce dimensiune are masina? cate blaturi ai folosit? cum ai pus crema? intai ai dat forma masinei din blat si apoi ai pus crema? poti detalia?

    RăspundețiȘtergere
  5. nu stiu exact ce dimensiuni are ca nu am masurat-o, am folosit la baza un blat (blatul fiind negresa din 5 oua) facut in tava de 20/30 + o prelunghire de vreo 3 degete si un pic peste jumatate de blat partea de deasupra.
    Am pus foaie blat, crema, foaie blat, crema, blat, apoi un pic intr-o parteam continuat cu crema blat, crema, blat si dupa ce a stat la rece am inceput sa modelez taind in asa fel incat sa arate a masina, am imbracat in unt si apoi in pasta de zahar

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare

Arhivă blog

Photobucket