duminică, 17 octombrie 2010

Pui pe sticla

Attached Image

avem nevoie de:

1 pui
o sticla de 330ml am avut eu
sare
piper
oregano
busuioc
boia
2 linguri de ulei
vreo 8 catei de usturoi


Mod de preparare:

am amestecat bine usturoiul, sarea, piperul, boia, oregano si busuiocul pana a iesit acest amestec

Attached Image
Attached Image

am curatat si spalat bine puiul, dupa care am condimentat atat pe exterior cat si pe interior cu amestecul facut
am introdus puiul pe sticla plina cu apa rece.
Attached Image
Attached Image

am pus puiul pe sticla la cuptor , intr-o tava unde de asemenea am adaugat 1/2L apa.
Din cand in cand am scos si cu lingura am turnat zeama din tava peste el.
am lasat la cuptor pana cand mi-a placut cum arata de rumen
Attached Image
Attached Image

iar cand este rumenit se poate servii cu cartofi piure, sote de legume, cartofi la cuptor, salata, etc
eu am facut o salata de varza
asa arata inainte de a-l jumulii copiii si nu numai
Attached Image
Attached Image
Attached Image

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare

Arhivă blog

Photobucket