duminică, 17 octombrie 2010

Rulada biscuiti cu banane caramelizate

Attached Image

500g biscuiti
200g zahar
50g cacao
250ml lapte
esenta rom
100g unt

3 banane
100g zahar
unt ~20g
zeama de la o jumatate de portocala
scortisoara

nuca macinata

intai am pregatit bananele
am pus intr-o tigaie zaharul si untul si am amestecat pana s-a caramelizat
apoi am pus bananele taiate pe lung si in jumatate
apoi am stors jumatate de portocala si am lasat 2-3 minute pt a se patrunde gusturile
am dat deoparte si am am scos bananele intr-o farfurie pudrandu-le cu putina scortisoara

Attached Image

am amestecat zaharul, cacaua, laptele; le-am pus pe foc si le-am dat cateva clocote
am luat deoparte si am adaugat untul
cand s-a mai racit un pic am adaugat romul (un sfert de sticluta), apoi biscuitii dati pe masina de nuci
am amestecat pt omogenizare

Attached Image

pe o hartie de copt am presurat nuca macinata
apoi am intins biscuitii; am pus pe o margine un rand de banane am rulat
am pus si la mijloc si pe marginea cealalta cate un rand de banane si am rulat si cealalta margine unindu-le la mijloc
am dat o forma cat mai rotunda si am dat la frighider cateva ore
am scos, am feliat si am asezat pe platou

Attached Image

si mai aproape

Attached Image

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare

Arhivă blog

Photobucket