duminică, 17 iulie 2011

Tort masinuta

Blat negreasa, crema de iaurt si crema de ciocolata



blat negresa
reteta luata de pe culinar.ro
Ingrediente:
5 oua
200g zahar
200ml ulei
100ml apa
300g faina
1 praf de copt
2 linguri cacao
Pt acest tort am folosit un blat si jumatate.
Am frecat galbenusurile cu zahar si apoi am adugat ulei ca la maioneza, apoi apa. Separat am amestecat faina cernuta cu praful de copt si cacaoa, apoi am adaugat amestecul in compozitia cu oua. Albusurile le-am batut spuma. Si le-am adaugat in blat. Am copt 25 minute pe hartie de copt.

crema ganache
200g ciocolata
200ml frisca

am mixat frisca si am adaugat ciocolata topita in ea mixand pt incorporare

crema iaurt
350g iaurt
15g gelatina
300 ml frisca
6 linguri sirop visine
visine si piersici

Am pus gelatina la inmuiat cu 3 linguri de apa. Intre timp am mixat frisca.
Iautrul l-am amestecat cu siropul. Gelatina am topit-o pe baie de abur si apoi am adsaugat-o in iaurt amestecand-o intai cu 3-4 linguri de iaurt si abia apoi turnand-o in intreaga compozitie. am adaugat si frisca, apoi fructele visinele intregi si piersicile taiate buctele destul de marunte


tort 3 kg

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare

Arhivă blog

Photobucket