joi, 18 noiembrie 2010

Chec simplu, economic

Reteta preluata de pe culinar.ro postata de Laura Sava (mii de multumiri pt reteta)
Ingredientele pentru o portie:
- 2 oua
- 1 cana zahar
- 1/2 cana lapte
- 1/2 cana ulei
- 2 cani faina
- 1 plic praf de copt
- cacao, pentru efectul marmorat
Totul decurge foarte repede:
- se sparg ouale, intregi si se adauga zaharul:

- se mixeaza putin:

- se adauga laptele si uleiul... eu le-am pus pe amandoua deodata

- si faina cu praful de copt:

Se toarna apoi aluatul in forma de chec, lasand putin aluat deoparte pentru a-l amesteca cu cacao ( o lingura), sau in tava pt a-l transforma in prajitura punand diverse frunte sau se pot aduce si alte imbunatatiri

aici varianta cu visine
l-am transformat in tren iar restul l-am taiat feliute
Imagine Atasata Imagine Atasata 
aici i-am adus unele imbunatatiri si a iesit asa:
Imagine Atasata 
aici am inlocuit laptele cu iaurt si am pus piersici in el dupa ce l-am pus in tava
a iesit fff bun si asa

Imagine Atasata

Imagine Atasata
 si binenteles ca l-am facut de multe ori fara a-l mai poza
 si nu stiu de cate ori l-am folosit ca blat de tort
E fff bun indiferent cum e facut


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare

Arhivă blog

Photobucket