duminică, 17 octombrie 2010

Pasca

Attached Image


INGREDIENTE ALUAT
- 2 si 1/2 lingurite de drojdie uscata
- 1 cup de lapte cald
1/2 cup zahar
- 80 g de unt moale
- 1 lingurita de sare
- 2 oua
- 4 si 1/2 cups de faina 000

INGREDIENTE UMPLUTURA
500g branza prospata de vaci
zahar (dupa gust)
3 oua
2 plicuri zahar vanilat
stafide
5 linguri gris
coaja de lamaie

am pus drojdia in lapte caldut, adaugand si untul moale
am frecat ouale cu zaharul si sarea
peste lapte am turnat ouale frecate,vanilia, apoi faina
am framantat, pana cand am obtinut un alauat elastic, usor lipicios, dar care nu se lipea de maini.
am lasat la crescut, acoperit...pana si-a dubleaza volumul.



Resized to 74% (was 949 x 1086) - Click image to enlargeAttached Image


intre timp am facut umplutura amestecand toate ingredientele

Attached Image

am impartit aluatul in 3 parti inegale
una am intins-o si am pus-o in tava(multumesc anne16) unsa si tapetatao alta parte am impartit-o iar in doua, o parte am oprit-o pt floricelele de deasupra si din cealalta am facut un 'snur' care l-am pus roata imprejur pe langa pereti tavi
iar din ultima parte de aluat am impletit un colac pe care l-am pus pe acet 'snur', apoi am turnat umplutura in mijloc


Resized to 74% (was 949 x 725) - Click image to enlargeAttached Image


mi-au venit si ajutoarele si din aluatul ramas am facut niste flori pt a-i da un aspect mai de 'gala' ( au fost toti 4 dar pe el l-am pozat ca-mi era dreg tare cum lucrau mainutele alea micute si cat de concentrat era in ceea ce facea)

Attached Image

dupa ce a crescut un pic am uns-o cu ou batut, am introdus-o in cuptor si am lasat-o pana mi-a placut cat e de rumenita

Attached Image

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare

Arhivă blog

Photobucket