duminică, 15 mai 2011

Tort Cenusareasa





~3 kg
  • Blat:    3 oua    sare    150 g zahar    1 zahar vanilat    120g faina    120 g amidon    9 linguri lapte gras    1 si 1/2 lingurita praf copt    60g cacao    1 lingura alune macinateCrema mascarpone     1 plic gelatina 10 g    250 gr. mascarpone    200 g frisca    1 lingura zahar     1 lingura miere papadie    75g smantana    fructele unui compot asortat 

Mod de preparare


    Blat:

intr-un bol am amestecat faina, amidonul, cacaua si praful de copt Intr-un alt bol am batut albusurile cu un praf de sare
am adaugat 50g zahar si am batut spuma In alt lighean am frecat galbenusul cu restul de zahar, zaharul vanilat si 6 linguri de lapte caldut
peste crema de galbenusuri am turnat amestecul cu faina si am amestecat bine am adaugat si albusurile si am amestecat bine compozitia rezultata am turnat-o in tava tapetata cu faina si am bagat in cuptorul preincalzit si am copt la foc potrivit. Cand a fost gata am scos si am lasat sa se raceasca

am pus gelatina în apa rece 10 minute.Am amestecat mascarpone cu zaharul si mierea, am adaugat gelatina punand 2-3 linguri de mascarpone in gelatina, amestecand si turnand apoi totul in compozitia de mascarpone  apoi am adaugat frisca batuta impreuna cu smantana cu mixerul.

Asamblare
Am taiat blatul in 3. Am pus pe un platou o foaie de blat am insiropat cu zeama din compot,am pus crema, fructele, blat am insiropat, am uns cu unt si am imbracat cu pasta de zahar.

3 comentarii:

  1. Foarte frumos tortul,si cenusareasa,dar mai ales fetita ta!La multi ani,sa fie sanatoasa si sa va bucurati de ea.

    RăspundețiȘtergere
  2. Oare care-i Cenusereasa,cea mica sau cea mare?amndoua parca-s papusele Barbie,imi place cum ai prins rochita ,in manuta Cenusaresei,parca s-ar pregati de dansul de la miezul noptii :-)))

    RăspundețiȘtergere
  3. cea mica ...cica.
    cat despre rochita in mana ... cam asta era ideea, dar nu prea sunt multumita de ce a iesit

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare

Arhivă blog

Photobucket