miercuri, 1 iunie 2011

Desert cu jeleu si ciocolata

Reteta asta e inspiratie de moment, am gresit un pic la ea dar a fost apreciata si s-a mancat imediat (inca se mai cerea). Pt ca nu eram sigura de ce va iesii am facut doar cateva mai mult de proba, dar e ff probabil sa mai refac aceasta reteta.

Imagine Atasata

Pt inceput am facut o foaie de blat subtire din
2 oua
6 linguri zahar
6 linguri faina
sare

am mixat ouale spuma cu sarea,

Imagine Atasata

am adaugat zaharul si am continuat cu mixarea,

Imagine Atasata

apoi am adaugat faina

Imagine Atasata

si am pus in tava

Imagine Atasata

inainte de a se coace bine am scos am decupat niste stele si apoi am continat coacerea pana s-au rumenit (mie mi-a iesit un pic mai uscat fiindca am pus mai putin zahar, dar au fost apreciate si asa)

Imagine Atasata

am trecut la jeleu pt care am folosit
100ml sirop de visine
1 plic tort jelle rosu

am amestecat siropul cu praful de jelle, am pus pe fos si am amestecat pana a dat in clocot si a inceput sa se ingroase

Imagine Atasata

am luat fiecare stea si am pus din acest jeleu cu lingurita

Imagine Atasata

si apoi peste acest jeleu am pus ciocolata topita (ne-avand ciocolata simpla am topit ciocolata cu alune maruntite) ajutandu-ma de o pensula si le-am asezat pe o farfurioara

Imagine Atasata

asa arata sectiunea

Imagine Atasata

Un comentariu:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare

Arhivă blog

Photobucket