miercuri, 6 octombrie 2010

Aperitiv cu napolitana





Attached Image


Ingrediente:

2 foi de napolitane,
300 gr de ciuperci,
300 gr carne tocata,
5 oua,
1 legatura patrunjel,
1 ceapa,
1/2 morcov,
sare,
piper,
ulei.
Preparare:

Am curatat ceapa si ciupercile, am taiat ceapa si ciupercile marunt,
Am calit morcovul dat pe razatoare si ceapa

Attached Image

dupa ce s-a inmuiat am adaugat ciupercile si carnea tocata si am calit impreuna , pana cand carnea s-a albit si s-a patruns

Attached Image

Cand s-au calit toate le-am dat deoparte sa se raceasca putin apoi am adaugat cele 3 oua, patrunjelul tocat, sare si piper dupa gust.

Attached Image

Am impartit compozitia in jumatate, apoi am intins o parte pe o foaie de napolitana

Attached Image

si cealalta jumatate pe foaia ramasa. Am lasat sa se inmoaie asa 10 minute, apoi le-am rulat si le-am dat la frigider.

Attached Image

Dupa o jumatate de ora le-am taiat felii de un deget grosime.

Attached Image

Am trecut fiecare felie prin faina,

Attached Image

apoi prin oua batute

Attached Image

si pesmet

Attached Image

si le-am prajit pe toate in ulei incins.

Attached Image

Ca salata si ornament am folosit
rosie
castravete
ridichi
salata verde
si putin morcov

Attached Image

si una cu sectiune

Attached Image

si un pic mai de aproape

Attached Image

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare

Arhivă blog

Photobucket