miercuri, 6 octombrie 2010

Inghetata de portocale


am facut aceasta inghetata de portocale fiind inspirata de inghetatele Savei Laura (multumesc floare.gif )
Ingrediente:
- 5 portocale(am avut 500 ml suc)
- 3 galbenusuri + un ou
- 80g. zahar
- 250 ml. frisca
- 1 lingura caramel portocale (reteta Mayei)
- caramel de portocale pentru ornat

Imagine Atasata

Am spalat portocalele.
am taiat unele pe jumatate, iar la unele capacelul:
am scos pulpa:
am strecurat sucul:

Imagine Atasata

Am batut galbenusurile, oul si zaharul, apoi le-am pus pe foc mic continund sa bat pana s-au mai ingrosat
am adaugat sucul de portocale,

Imagine Atasata

am asezat castronul intr-un vas cu apa rece, dupa care am batut in crema pana ce s-a racit:
am batut frisca si am amestecat impreuna cu crema:
am adaugat lingura de caramel de portocale:

Imagine Atasata

Se umplu cu aceasta compozitie cojile de portocala:

Imagine Atasata

Se dau apoi la congelator pentru minim 4 ore. Asa arata sectiunea smile.gif

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare

Arhivă blog

Photobucket