miercuri, 6 octombrie 2010

Inghetata de ciocolata in 'bol' de ciocolata



Ingrediente:
4 oua
60g zahar
300ml lapte
300ml frisca
150g ciocolata (+1 ciocolata pt 'bol')

Imagine Atasata

Am mixat galbenusurile cu 40g zagar pe baie de aburi pana s-au ingrosat, apoi am adaugat laptele si am mai lasat pe foc cateva minute amestecand mereu
Am mixat albusurile cu 20g zahar si le-am adaugat galbenusurilor (dupa ce s-a mai racorit putin)
Ciocolata (150g) am topit-o in 150g frisca si apoi am dat la rece. Cand inca era calduta am adaugat un plic cu praf de inghetata de ciocolata, am mixat si rezultatul l-am adaugat compozitiei de oua. Am mixat si restul de frisca (150g) adaugand-o compozitiei.




Am pus tot rezultatul in cutie si am introdus in congelator peste noapte.

Imagine Atasata

A doua zi am pregatit 'bolul' pt inghetata:
Am imbracat interiorul unei cutii de mascarpone in folie de aluminiu, peste care am pus ciocolata topita, am pus si peste capac si am dat la rece pt a se intari. Avand niste plastilina de ciocolata am facut si un tranfafir (daca-i pot zice asa), doar pt a fi totul din ciocolata

Imagine Atasata

Si acum v-as servi un "bol' cu inghetata dor nu o pot face dacat virtual

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare

Arhivă blog

Photobucket