luni, 3 ianuarie 2011

Bile (din blat, chec sau prajitura ramasa)




Fiindca mi-a ramas aproape un chec economic si nu prea mai erau doritori de asa ceva am cautat un mod de a le reface pt a se manca si asa s-a nascut reteta asta

am zdrobit checul care se uscase putin pe margini si l-am amestecat cu cele 2 linguri de cacao.

 am rupt ciocolata, am taiat rahatul
intr-o craticioara am pus laptele, ciocolata, rahatul si margarina si am lasat pana s-au topit margarina si ciocolata.
am pus si o lingura de vanilie si apoi am turnat peste checul farmitat.

am amestecat bine si am format bilele putin turtite (pt a se aseza ciocolata topita mai bine)
am asezat bilele pe platou si am 'ornat' cu ciocolata alba (le tavaleam prin cocos daca aveam dar din lipsa am apelat la ciocolata pt a le da o terminatie)

Fiindca am si baieti am facut si 2 masinute ceea ce le-a adus o mare bucurie







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare

Arhivă blog

Photobucket