duminică, 17 octombrie 2010

Turta dulce

Turta dulce

2 cani faina
1 cana zahar
1 plic praf de copt
1plic zahar vanilat
1 lingurita scortisoara
1 ou
zeama de la o lamaie
2 linguri miere
2 linguri unt (margarina sau untura)
(eu am dublat totul ca am vrut sa fac mai multe)

Attached Image

Intr-o cratita se topeste untul
se adauga mierea, zaharul si se amesteca usor cu o lingura de lemn
cand se topesc bine se dau putin la racit
cand nu frige la deget se toarna compozitia peste faina
se adauga zeama unei lamai, oul batut putin cu furculita, apoi toate condimentele
se framanta bine

Attached Image

se intinde aluatul cu sucitorul, apoi se taie formele dorite si se coc in tava unsa si tapetata cu faina (eu nu am mai tapetat-o cu faina si nu am avut probleme)
in zece minute sunt gata

Attached Image

cateva glazurate cu glazura de caramel la plic

Attached Image

Attached Image

o tentativa de tablou

Attached Image


ps. sunt foarte tari cand se racesc ca abia poti musca din ele dar in cateva zile se moaie
cu cat sunt tinute mai mult se moaie mai bine

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare

Arhivă blog

Photobucket