miercuri, 15 decembrie 2010

Pepeni


Reteta e luata de la Irenke care a postat-o pe culinar.ro Celui mic i s-a facut pofta de pepene si cerea, asa ca stiind de reteta asta am zis sa-l pacalesc cu o felie

Pentru aluatul rosu si galben:
  • 125g de margarina,
  • 250g biscuiti tocati,
  • 100g zahar pudra,
  • coloranti rosu si galben,
  • 1 aroma de pepene sau daca nu aveti atunci de care va place si laptic/apa cat va fi necesar.
Pentru cel verde:
  • 125g margarina,
  • 350g biscuiti tocati,
  • 100g zahar pudra,
  • colorant verde,
  • 1 aroma de pepene sau daca nu aveti aunci de care va place si laptic/ apa cat va fi necesar.
Amestecam bine toate ingredientele (eu am topit  margarina si am pus-a peste biscuiti) si obtinem aluatul pentru interior pe care il separam in doua si punem cei doi coloranti. Dupa colorare facem bulgari si punem la frigi pana se face si cel verde.In plus fata de ce cerea reteta am pus o mana de stafide in cel rosu pt a imita samburii.
Apoi facem si aluatul vede , cu care vom masca aluatul rosu si cel galben. Dupa ce e gata il punem la rece macar 1 ora. Apoi feliem si papam. Pofta buna.







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare

Arhivă blog

Photobucket