luni, 11 iulie 2011

Compot visine

A doua zi am fost iar de am mai cules 11kg si de data asta am facut compot si cu o mana ce a ramas am facut si o prajiturica

Compotul eu il fac intr-o forma ff usoara si avand un rezultat ff bun
spal bine borcanele, spal si visinele (sau orice alt fruct , caci indiferent de fruct folosesc acelasi procedeu), umplu borcanele pe jumatate sau chiar trei sferturi cu visine, pun in fiecare borcan cate 2 linguri si jumatate de zahar, umplu cu apa inchid ermetic si le fierb bain marine ~15 minute(teoretic caci practic nu le-am dat decat in cateva clocote si le-am stins si nu am avut probleme de nici un felsi fructele au fost mereu fierte), scot si pun in paturi pana la racire.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare

Arhivă blog

Photobucket