luni, 11 iulie 2011

Varza calita

Pt ca imi place f mult combinatia cimbru varza am ales sa fac o varza noua calita

ingrediente
2,5 verze
250g kaizer afumat
3 cepe
3 ardei
2 morcovi
8-9 rosii
sare
piper
cimbru

am curatat si spalat legumele, kaizerul l-am taiat bucati
am pus la calit kaizerul in putin ulei, timp in care am tocat ceapa pe care am pus-o peste kaizer

si am lasat pe foc mic pana am dat pe razatoare si morcovii pe care i-am adaugat in oala

am tocat ardeii si i-am adaugat si pe acestia in oala, am amestecat si am lasat sa fiarba la foc mic

am tocat si varza pe care am frecat-o cu sare , am adaugat-o in oala cu un pahar de apa si am lasat sa fiarba

si cand a fost aproape gata am adaugat sucul de rosii (obtinut prin pasarea rosiilor), piperul, cimbru si am potrivit gustul


Am servit cu mamaliguta calda

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare

Arhivă blog

Photobucket