luni, 11 iulie 2011

Briose cu cereale si fulgi de ovaz

Fiindca le-a placut briosele cu ovaz am mai facut o tura adaugand si alte ingrediente
3 oua
1 pahar zahar
1 pahar ulei
1 pahar lapte prins (batut)
2 pahare ovaz
1 pahar cocos
45g cereale integrale (fitness)
2 lgt praf copt1
praf sare
1 lingura amoniu stins in otet
20g cacao
stafide
 faina cat sa iasa un aluat de compozitia unui chec

am amestecat ingredientele uscate

am batut ouale cu zaharul, am adaugat uleiul, apoi laptele

si peste aceasta compozitie am turnat ingredientele uscate si am amestecat bine


am pus cate o lingura in tava speciala pt briose si am daat la cuptor la foc potrivit

cand au fost gata

le-am ornat cu niste plastelina de ciocolata, jeleuri ursuleti si creioane de laa dr oetker (de fapt de data asta copiii au fost ce-i care s-au ocupat de ornat)






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare

Arhivă blog

Photobucket