luni, 12 noiembrie 2012

Spaghete cu sos

E o mancare ff buna si le place ff mult copiilor mei, sunt ff incantati cand aud de ea si cel mic asa frumos infuleca ca ti-e mai mare dragul sa-l privesti 

Ingrediente

  • 500g spaghete
  • 400g carne tocata
  • 2 cepe
  • 1 morcov
  • 1 borcan mic zacusca de ciuperci
  • sare, piper
  • oregano

Mod de preparare

Am tocat ceapa si am dat morcovul pe razatoarea cu ochiuri mici si le-am pus la calit.
Am adaugat si carnea tocata si dupa ce s-au unduit putin am pus apa (cat sa acopere carnea) si am lasat sa fiarba bine. Am adaugat si zacusca si dupa ce a mai fiert am potrivit gustul
Am fiert spaghetele dupa instructiunile de pe punga.Am pus in farfurii si spaghetele si sosul deasupra.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare

Arhivă blog

Photobucket