luni, 12 noiembrie 2012

sos gaina



1 piept gaina
4 cepe
2 morcovi marisori
3 ardei
1lingura mare bulion
sare
piper
condimente (eu am pus maghiran)

am taiat in bucatele mici pieptul si l-am pus in 2-3 linguri de ulei, l-am lasat cateva minute amestecand mereu, apoi am adaugat un pahar de apa si l-am lasat pe foc pana a scazut apa si a inceput sa sfaraie timp in care m-am ocupat de ceapa, morcovi si ardei

Cand a inceput sa sfaraie am mai amestecat de vreo 2 ori si am adaugat ceapa, pe care am lasat-o cateva minute,

 apoi am adaugat morcovul tocat marunt

si dupa cateva minute am adaugat si ardeii tocati marunt,

 am amestecat bine si am adaugat 4-5 pahare de apa, am pus capacul si am lasat sa fiarba bine.

Dupa ce a fiert si carnea si legumele am adaugat bulionul si am potrivit gustul.

Eu am servit cu mamaliga,

dar pt copii am fiert cateva spaghete si am pus acest sos pe spaghete.
Le place mult sosul pe spaghete si nu prea am avut de ales ca prea insistau.



Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare

Arhivă blog

Photobucket