luni, 12 noiembrie 2012

floricele aperitiv

Reteta luata de pe blogul Lissei careia ii multumesc pe aceasta cale


pateu
cabanos,
cascaval
-aluat foietaj ,am folosit Linco.

Ficatul spalat si curatat se pune la fiert...in 30 minute a fost gata .
Ceapa taiata se caleste in foarte putin ulei .
Morcovul este optional ,eu am avut fiert din supa .
Se dau prin masina de tocat sau se toaca la robot ,pasta se condimenteaza dupa gust si apoi se pune si ardeiul taiat cubulete mici.
Din aluatul foietaj am decupat floricele ,cu forma de floare pentru biscuiti ... cu una mai mica mijlocul celei care va fi pusa deasupra.
In tava in care am pus hartia de copt,se pun floricelele suprapuse si unse cu ou.
In mijlocul fiecareia am pus pasta de ficat .
Din cabanos am taiat bucatele cam de 2 cm ,nu am masurat dar cam asa ....am crestat varful fiecarei bucatele ..atunci cand e la temperatura mare ,sau se prajeste ,cabanosul crestat se deschide ca o floare.
Am pus cate o bucatica de cabanos in fiecare floare si am dat la cuptor pana s-au rumenit.
Fiindca nu toti sunt adeptii ficatului am facut doar cateva cu ficat si cateva cu zacusca de ciuperci si cascaval peste care am pus bucatica de cabanos 




si am mai facut si o pizza mica




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare

Arhivă blog

Photobucket