sâmbătă, 24 septembrie 2011

Vinete evantai


fiindca am gasit niste vinete mai micute si cu mai putine seminte, m-am gandit sa fac evantai de vinete si cautand pe net reteta am dat de una din retetele lui Horia Varlan facuta de alice albinuta http://alice-albinutza.blogspot.com/2011/09/evantai-de-vinete-la-horia.html careia ii multumesc ca a impastasit cu noi reteta.
Mai jos am scris reteta originala, dar trebuie sa precizez ca eu am facut mici modificari si chiar si asa a fost fff bun
In primul rand cantitatile difera ca am facut 10 vinete, apoi costita am inlocuit-o cu salam taranesc fiindca asta aveam in casa si nu am mai iesit sa cumpar si in locul iaurtul am folosit smantana

Deci ingredientele:
2 vinete spalate
1 ceapa potrivita ca marime
2 rosii
100 gr costita
100 gr cascaval
1 catel mare de usturoi
sare
1 pahar mic de iaurt
o lingura ulei de masline

Mod de preparare:

Ceapa se curata de coaja si se taie felii subtiri. Rosiile, cascavalul si costita se taie in felii subtiri.

Vinetele se spala si se taie in felii de 1 cm grosime, incepand de la partea opusa a coditei, si taiati-le pina aproape de codita, la vreo 2-3 cm distanta de aceasta. Astfel nu riscati sa se desprinda de cotor.

Usturoiul, curatat, il taiati in fasii subtiri si impanati cu el feliile de vinete, din lco in loc.

Apoi asezati intre feliile de vinete, feliile de rosii, ceapa, cascaval si costita, dupa priceperea si dorinta fiecaruia, neavand importanta in ce ordine le asezati. Legati vinetele cu ata de bucatarie, sfoara mai subtire (eu nu le-am ,mai legat) si le puneti intr-o tava stropindu-le cu ulei. bagati totul in cuptorul preincalzit la 175 grade C, si lasati asa cam 35 minute. Verificati daca vinetele sunt suficient de patrunse.


Cand s-au racorit putin le scoateti ata si le stropiti bine cu iaurt si putin patrunjel tocat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Postări populare

Arhivă blog

Photobucket